Výměna | Vrácení | Reklamace
VÝMĚNA A VRÁCENÍ
Ne vždycky to vyjde napoprvé. Ne vždycky jsou naplněny představy. Ale vždycky se s tím dá něco dělat.
Zboží vyměníme, peníze vrátíme. Hlavně žádnou paniku.
Co tě čeká a jak na to:
- Potřebujeme vědět co se stalo a jak ti s tím můžeme pomoci. Napiš nám buď na e-mail reklamace@probeardstore.cz nebo v přiloženém dopise:
(text si můžeš zkopírovat)
Celé jméno: ..... (vyplň jméno objednávajícího)
Chci zboží vyměnit za ..... (celý název nebo odkaz) / Chci zboží vrátit a zaslat zpět peníze na účet: ..... (číslo účtu) - Zboží musí být nepoškozené a v původním obalu.
- Dále tě prosíme o více než pečlivé zabalení, aby se nepoškodilo při přepravě.
- Balíček nám zašli zpět přes službu Zpětná zásilka od Zásilkovny. Jak na to?
4.1. zabal zboží do krabice tak, aby vydrželo bez újmy cestu zpět k nám
4.2. zahoď zásilku na některou z poboček Zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky)
4.3. nahlaš kód 978 679 43 a oni už všechno zařídí - Jakmile nám dorazí, vyřešíme neprodleně tvůj požadavek.
- Ze zákona máš na vrácení nebo výměnu zboží 14 dní. Když to bude 15. den, vousy ti za to asi neutrhneme :-)
Reklamace
Pokud se ti stane, že zboží, které jsme ti poslali, je poškozené, v rozporu s objednávkou (něco je jinak nebo chybí) nebo se poškodí, prosíme tě o následující:
- Na email nebo v společně se zbožím nám pošli popis závady či poškození a pokud máš tu možnost a je to relevantní, přilož i fotky. Pokud řešíš problém přímo při převzetí zboží, ideálně nám zavolej, popř. můžeš balíček odmítnout převzít a dorazí nám zpět.
- Reklamovaná položka musí být zaslána s veškerým dodaným příslušenstvím a dokumentací.
- Výrobek musí být zaslán k reklamaci neprodleně po zjištění závady.
- Balíček nám zašli zpět přes službu Zpětná zásilka od Zásilkovny. Jak na to?
4.1. zabal zboží do krabice tak, aby vydrželo bez újmy cestu zpět k nám
4.2. zahoď zásilku na některou z poboček Zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky)
4.3. nahlaš kód 978 679 43 a oni už všechno zařídí - Po obdržení zboží do reklamace ti zašleme zprávu, provedeme posouzení závady a následně tě informujeme o dalším postupu. Možnosti jsou tři - výměna zboží, vrácení peněz nebo příp. zamítnutí reklamace z důvodu neprokázání vady či poškození bez zavinění zákazníka, jako je např. nesprávná manipulace, použití nebo mechanické poškození.
- V případě možnosti, že ti budeme zasílat vyměněné zboží, je proces stejný, jako při prvním objednání.