Výměna | Vrácení | Reklamace

 

VÝMĚNA A VRÁCENÍ

Ne vždycky to vyjde napoprvé. Ne vždycky jsou naplněny představy. Ale vždycky se s tím dá něco dělat.
Zboží vyměníme, peníze vrátíme. Hlavně žádnou paniku.

Co tě čeká a jak na to:

  1. Potřebujeme vědět co se stalo a jak ti s tím můžeme pomoci. Napiš nám buď na e-mail obchod@probeardstore.cz nebo v přiloženém dopise:
    (text si můžeš zkopírovat)


    Celé jméno: ..... (vyplň jméno objednávajícího)
    Chci zboží vyměnit za ..... (celý název nebo odkaz) / Chci zboží vrátit a zaslat zpět peníze na účet: ..... (číslo účtu)

  2. Zboží musí být nepoškozené a v původním obalu.

  3. Dále tě prosíme o více než pečlivé zabalení, aby se nepoškodilo při přepravě.

  4. Balíček nám zašli zpět přes službu Zpětná zásilka od Zásilkovny. Jak na to?

    4.1. zabal zboží do krabice tak, aby vydrželo bez újmy cestu zpět k nám
    4.2. zahoď zásilku na některou z poboček Zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky)
    4.3. nahláš kód 978 679 43 a oni už všechno zařídí

  5. Jakmile nám dorazí, vyřešíme neprodleně tvůj požadavek.

  6. Ze zákona máš na vrácení nebo výměnu zboží 14 dní. Když to bude 15. den, vousy ti za to asi neutrhneme :-)

 

Reklamace

Pokud se ti stane, že zboží, které jsme ti poslali, je poškozené, v rozporu s objednávkou (něco je jinak nebo chybí) nebo se poškodí, prosíme tě o následující:

  1. Na email nebo v společně se zbožím nám pošli popis závady či poškození a pokud máš tu možnost a je to relevantní, přilož i fotky. Pokud řešíš problém přímo při převzetí zboží, ideálně nám zavolej, popř. můžeš balíček odmítnout převzít a dorazí nám zpět.

  2. Reklamovaná položka musí být zaslána s veškerým dodaným příslušenstvím a dokumentací.

  3. Výrobek musí být zaslán k reklamaci neprodleně po zjištění závady.

  4. Balíček nám zašli zpět přes službu Zpětná zásilka od Zásilkovny. Jak na to?

    4.1. zabal zboží do krabice tak, aby vydrželo bez újmy cestu zpět k nám
    4.2. zahoď zásilku na některou z poboček Zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky)
    4.3. nahláš kód 978 679 43 a oni už všechno zařídí

  5. Po obdržení zboží do reklamace ti zašleme zprávu, provedeme posouzení závady a následně tě informujeme o dalším postupu. Možnosti jsou tři - výměna zboží, vrácení peněz nebo příp. zamítnutí reklamace z důvodu neprokázání vady či poškození bez zavinění zákazníka, jako je např. nesprávná manipulace, použití nebo mechanické poškození.

  6. V případě možnosti, že ti budeme zasílat vyměněné zboží, je proces stejný, jako při prvním objednání.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.