Reklamace

Pokud se ti stane, že zboží, které jsme ti poslali, je poškozené, v rozporu s objednávkou (něco je nedejbože jinak nebo dokonce chybí) nebo se poškodí, prosíme tě o následující:

  1. Zašli nám zboží na adresu: Miroslav Sklenář, Veronské nám. 385, 109 00 Praha 10 - Horní Měcholupy. Reklamovaná položka musí být zaslána s veškerým dodaným příslušenstvím a dokumentací. Zboží musí být čisté a zabalené tak, aby nedošlo při přepravě k jeho dalšímu poškození.

  2. Výrobek musí být zaslán k reklamaci neprodleně po zjištění závady.

  3. Přímo v balíčku nebo na email nám pošli popis závady či poškození a pokud máš tu možnost, přilož i fotky. Pokud řešíš problém přímo při převzetí zboží, ideálně nám zavolej, popř. můžeš balíček odmítnout převzít a dorazí nám zpět.

  4. Po obdržení zboží do reklamace ti zašleme zprávu, provedeme posouzení závady a následně tě informujeme o dalším postupu. Možnosti jsou tři - výměna zboží, vrácení peněz nebo příp. zamítnutí reklamace z důvodu neprokázání vady či poškození bez zavinění zákazníka, jako je např. nesprávná manipulace, použití nebo mechanické poškození.

  5. V případě možnosti, že ti budeme zasílat vyměněné zboží, je proces stejný, jako při prvním objednání.


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.